Grupa Medicover nabyła 100% udziałów w podwarszawskim centrum medycznym Medvit. Od tej pory będzie ono częścią sieci Medi Partner, do której należy 8 placówek w całej Polsce. Medicover deklaruje dalszy rozwój tej marki, koncentrując się w ten sposób na klientach, którzy nie posiadają wykupionych abonamentów na usługi medyczne. Rozbudowa sieci Medi Partner jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju Grupy Medicover w Polsce.
Intensywny rozwój tej marki rozpoczął się w 2013 r. od zakupu placówek Dantex Med w Warszawie. W 2015 r. powstały nowe placówki pod szyldem Medi Partner w Kielcach i Krakowie, aby zaraz potem przejąć także Centrum Medycyny Pracy w Kwidzynie. Zapowiadane powiększanie sieci Medi Partner będzie następowało w dalszym ciągu intensywnie i dwutorowo – poprzez akwizycję istniejących i budowę nowych placówek.
Ze względu na rozpoznawalność i popularność marki wśród lokalnej społeczności nowo przejęta przychodnia z Piaseczna zachowa swoją nazwę i będzie funkcjonowała jako „Medvit Medi Partner”. Grupa Medicover zdecydowała też o utrzymaniu jej rozbudowanej oferty z zakresu medycyny pracy, a także kontraktu z NFZ.
„Nasza strategia rozwoju marki zakłada, że w sieci Medi Partner działać będą mniejsze placówki, w porównaniu do rozbudowanych centrów Medicover. Będą one także szyte na miarę lokalnych potrzeb, np. oferując bogatszą ofertę dentystyczną. Właśnie ze względu na takie podejście zdecydowaliśmy się nie zmieniać profilu piaseczyńskiego centrum Medvit jego zakres usług jest w tej chwili bardzo dobrze dostosowany do oczekiwań mieszkańców Piaseczna i okolic. Będziemy jednak stale obserwować zapotrzebowanie na konkretne usługi i reagować na nie elastycznie, zapewniając jak najlepszą dostępność do najbardziej poszukiwanych specjalistów i badań – komentuje Agnieszka Dziedzic-Pasik, członek Zarządu Medi Partner, odpowiadająca za rozwój marek Medi Partner i CM Damiana.
Na skróty
Copyright © Medyk sp. z o.o